Wednesday, January 23, 2008

If you are what you SAY you are...


And you REALLY want to go see Lupe at a sold out show...

EBAY is the way to go...


You're gonna pay between $100 and $200 (if not more) but if you love Lu like so many of you SAY you do, then you'll make it happen...

Happy hunting... K

10 comments:

SmallBallCF said...

if you are what you SAY you are you would've been sitting online or at the box office the second tickets went on sale

RHOyal Fiasco said...

I cannot argue with that...

SmallBallCF said...

haha sorry as i read that it sounds pretty harsh. I was just thinking about it. Didn't mean to be so mean.

xxxseed said...

i actually thought that comment was hilarious and not mean.
but hey.

K. Denise said...

ditto. I got mine...I love Lu & all but I am also a broke Macy's employee...

MUAH!!! said...

EFF That...

I guess Im not who I Say I am...LMAO

K. Denise said...

lol...i actually did laugh out loud at that..

brandi said...

LOL!!! Ya'll silly!

For the halloween show I bought mine as soon as they went on sell but my friend waited until two days before the conert and they were sold out. She bought her ticket from a LEGAL online ticket broker website that sells soldout show tickets...She paid $165 where I only paid $30 or however much it was. So check some of those sites out too. Still alot of money!

Hypelikkle1 said...

man I'm going to the NYC show and I bought mine for $31. On Ebay, they have them for $100 and up!! damn...I'm so happy I bought mines after Christmas because the NYC show is sold out and my friend wants to go and I know she's not paying $150 for no ticket...lol

SmallBallCF said...

Yup i got 4 tickets the second they came out for the NYC concert...saved a good $60 or more per ticket. I'm so amped to go.