Friday, April 25, 2008

Lupe in Big Boy's Neighborhood

Power 106 Interview


Here's some other Youtube Stuff

Lupe saying some not so nice things about Chester French


Tim WestWood Interview


WHATTTTTTTTT! YOU COPPED YOU SOME BAPES LUPE!!!!!!

8 comments:

xxxseed said...

who the hell is chester french

stickboy said...

lupe is the shit... i got some stuff bout em on my blog check it out

Mia said...

tim west is an effin idiot!! he IS racist!!!! not all black people wear flashy jewlery and diamonds!! back 2 my regular schedule... i love the big boy interview lmao!! he rolled his ass out!!

Anonymous said...

Lupe was just joking...Chester French is a new band signed with Star Trak...their the next big thing...Chester French filmed this video backstage from the Glow in the Dark Tour...plz make this correction...they are the shit and need to be heard...=]]]]

Anonymous said...

Yes, Chester French are the ish. They sound like the Beach Boys meet....I don't know..... something. I think Lupe was being sarcastic.....I guess? He's a strange cat. But I love Lupe.:)

Uhm, Yeah Whateva. said...

yeah i think he was being sarcastic. i just youtubed them and they sound pretty good.

KayCee said...

of course he was being sarcastic it says on the youtube video that he was joking didnt think i had to point that out...

stickboy said...

Tim westwood should go shove it cuz hes a brittish guy that doesnt know a thing bout bling