Thursday, January 22, 2009

Chester French Fans! Catch the Duo ON TOUR



"Chester French is an American pop music band consisting of two members, Maxwell Drummey and D.A. Wallach. They met as college students at Harvard University, naming their band after sculptor Daniel Chester French, who designed the statue at the Lincoln Memorial, the John Harvard statue, as well as the Minuteman statue at the Lexington/Concord battlegrounds in Massachusetts."


Read More Here


Shout out and much love to D.A! These guys are absolutely DOPE! when I first heard their record "She Loves Everybody" I was instantly feeling the band...I have missed seeing them perform EVERY DAMN TIME the have opened for N.E.R.D...I finally get my chance to see them in April when they hit road with Lady GaGa and I'm also hoping to get an interview with the band...either way...if you are not familiar with Chester French or their music then you need to do so! Visit them over at their WEBSITE or their MYSPACE PAGE.

Chester French w/ Lady GaGa Tour Dates

3/12 House of Blues-San Diego w/ White Tie Affair, 8 p.m.
3/13 Avalon Hollywood, CA w/ White Tie Affair, 8 p.m.
3/14 Mezzanine San Francisco, CA w/ White Tie Affair, 9 p.m.
3/16 The Showbox/The Market Seattle, WA w/ White Tie Affair, 9 p.m.
3/17 Wonder Ballroom Portland, OR w/ White Tie Affair, 8 p.m.
3/18 Commodore Ballroom Vancouver, B.C., 9:15 p.m.
3/21 Gothic Theatre Englewood, CO, 8 p.m.
3/23 Fine Line Music Cafe Minneapolis, MN w/ White Tie Affair, 9 p.m.
3/24 House of Blues Chicago, IL w/ White Tie Affair, 6:45 p.m.
3/25 Crofoot Ballroom Pontiac, MI w/ White Tie Affair, 9 p.m.
3/26 Elements Kitchener, ON Canada w/ White Tie Affair, 9 p.m.
3/27 Bronson Center Ottawa, ON w/ White Tie Affair, 8 p.m.
3/28 Metropolis Montreal, QC w/ White Tie Affair 8:30 p.m.
3/30 House of Blues Boston, MA w/ White Tie Affair, 8 p.m.
3/31 Webster Hall New York, NY w/ White Tie Affair, 8 p.m.
4/01 Theatre Of The Living Arts Philadelphia, PA w/ White Tie Affair, 8 p.m.
4/02 9:30 Club Washington, DC w/ White Tie Affair, 8:15 p.m.
4/03 Toad's Place of Richmond Richmond, VA w/ White Tie Affair, 9 p.m.
4/06 House of Blues Orlando Orlando, FL w/ White Tie Affair, 8 p.m.
4/07 The Ritz Tampa, FL, 8 p.m.
4/08 Revolution Ft Lauderdale, FL w/ White Tie Affair, 7 p.m.
4/09 Centerstage Atlanta, GA w/ White Tie Affair, 9 p.m.


And NOWWWWWWWWWWWW I shall leave you with a few words from D.A :)


1/21/09 Chester French In DC from Chester French on Vimeo.

DA talks about Chester French's recent trip to Washington DC to play some shows and hang out.

41 comments:

Anonymous said...

http://forums.projectcovo.com/showthread.php?t=949536&page=2

James said...

i don't see why you post it if it ain't lupe related? no one from FNF has ever done a song with them or anything... why?

KayCee said...

^^^
because even though this is a lupe fan blog our lives aren't engulfed by the man and we actually follow and SUPPORT other artist that could use the exposure that LUPE FIASCO HIMSELF has been so kind to give us the opportunity to do so....and because D.A is my homie

its not that serious AT ALL...when Lupe post about other artist on his blog im sure I won't hear A WORD outta you or anyone else....just like when i posted about Hey Champ A MONTH before it was even announced that Lu signed them...NOBODY CARED UNTIL LU SAID SOMETHING ABOUT THEM...after that then everyone dickrode as usual...Chester French and Lupe are FRIENDS...and they are also friends of this blog...MORE THAN ENOUGH of a reason for me to post about them :)

S-Preme said...

James, take a chillifiafication pill...LOL

James said...

I'm the calmest fella i know ok... i just thought the blog was supposed to be about lupe fiasco (hense the blogs name) other stuff should be posted on personal blogs...

and lupe can post whatever he wants, he didn't call his blog "the lupe fiasco show" lmao

KayCee said...

I'm the calmest fella i know ok... i just thought the blog was supposed to be about lupe fiasco (hense the blogs name) other stuff should be posted on personal blogs...

and lupe can post whatever he wants, he didn't call his blog "the lupe fiasco show" lmao

^^

WTF!!!!!!!!! this blog is CLEARLY ABOUT LUPE FIASCO...just because i post about another artist its all of a sudden NOT ABOUT HIM...WHAT THE HELL ELSE IS THERE ABOUT LU TO POST ABOUT!!!!!!!!!!!! ITS LIKE U WANT ME TO POST EVERY TIME HE TAKES A PISS!!!!!! CHILL THE HELL OUT!!!!!!!!! ITS ANNOYING!!!!! DAMN!!!!!!!!!!!! LOL

Sorry for that but damn ITS NOT THAT SERIOUS...i dont see whats wrong with posting about artist that Lu is CLEARLY AFFILIATED WITH...Chester French is signed to Star Trak...its an OBVIOUS connection there WHAT IS THE BIG FUCKING DEAL??? They are friends...u think Lu cares if we NOT post about him for a change??? NOOOOOOOOOOOO! Y do you care? its not that much Lupe news anyway...what do u want me to do...make up lupe news for you? GEEZZZZZZZZZZZZZZ

STAR TRAK ARTIST ARE ALWAYS GONNA GET SHINE ON THIS BLOG...ESPECIALLY FAM-LAY...so u might as well get use to it...

S-Preme said...

um...i believe you already got sonned on that issue, Chester French has a connection to Lu, thus has a place on a blog about Lu, this isn't a blog called let's all ride lupe's jock, it's a blog...hey i have an idea, lets all wallow in the monotony of lupe ONLY content...so only pictures from shows, which are the same every time (minus different fits) and news that doesn't exist...everywhere in june....not

get a life

Christina said...

damn kaycee! HAHA!

James, if u wanna complain, make ur own blog about EVERYTHING about lupe and consider urself productive....smh.

S-Preme said...

^^ hahaha

CHUUUUUUURCH

James said...

well those guys over at the "other"/better blog have NO trouble finding multiple FNF related blogs to post everyday... hmm

i think ill stick with those guys cuz you just bite there shit anyways...

this is a wanna be blog...

chester french is garbage anyways! did u hear the joint they did on commons latest album? terrible!

see u at the VA show! hahaha
[i'll be backstage via my VA Tech peoples]

btw i'm NOT sorry for anything i say :o) deuces you large ass bitch!

S-Preme said...

wait james...the other blog? how do they bite...lupe only has so much news...and i'm sorry, but a fanart and a i think this post is not fnf news...get a life, fuck virginia tech too while we on that subject, you gon be backstage while the artists is all gone...hahahahahahahaha

super s super m super h

KayCee said...

well those guys over at the "other"/better blog have NO trouble finding multiple FNF related blogs to post everyday... hmm

i think ill stick with those guys cuz you just bite there shit anyways...

this is a wanna be blog...

chester french is garbage anyways! did u hear the joint they did on commons latest album? terrible!

see u at the VA show! hahaha
[i'll be backstage via my VA Tech peoples]

btw i'm NOT sorry for anything i say :o) deuces you large ass bitch!

^^^

kinda hard for us to bite someone when someone bit our entire blog...and when u see Lu backstage tell him i said HEYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!! :)

James said...

how bout all y'all haterz come up there and say whats up? we'll see who gets kicked out and who doesn't :o)

KayCee said...

^^
are u saying...im gonna get kicked out if i come up there to the show!!! are we set trippin at Lu's shows now!!!!!!! OMG WASALU M. JACO I HOPE YOUR READING THIS!!!!!!!!!!!!!!!!

S-Preme said...

well see who gets stomped on and who doesnt...nigga please

KayCee said...

OMG i cant wait for this show...Nate negro you coming with me this is gonna be the first EPIC FAIL of 2009!

brandi said...

Oh Goodness! This is not happening. LMAO...is this really serious? SET TRIPPIN. OMG LMAO...this shit is too funny. Why oh Why are these lame ass people still trying to make us beef with the lupend blog. That shit is OLD and hella PLAYED OUT! Does that blog help you get your nut off at night? im just sayin...smh

Cameron said...

lmao @ set trippin

James said...

man that's MY set? i wish y'all would run up in there trippin! lol @ arguing with y'all punk ass bustas!

i'll be the bigger [HA!] person and squash it, i just felt like arguing :o)

i'm not gunna get nobody kicked out cuz that's just a shitty thing to do but... oh but nothing, lol later

KayCee said...

^^
i dont wanna hear it...http://shesnotfamous.blogspot.com/2009/01/word-of-day-obsession.html

James said...

haha y'all must be just as bored as me to go to dictionary.com and copy and paste a definition cuz y'all special ed asses can't define on your own!

I'm (probably) done now :o)

KayCee said...

^^^

as long as you know ur obsessed then thats all that matters lol...others need to take heed to that definition as well...im trying to help people with their problems here!

KayCee said...

^^^

as long as you know ur obsessed then thats all that matters lol...others need to take heed to that definition as well...im trying to help people with their problems here!

James said...

ok yes i am obsessed with shit talking with random people for no reason... i can't apologize for that cuz that's how i am... blame the military for making me this way :o)

James said...

oh and for more Lupe stuff so that u don't run out you should check out all those blogs over at FNF Army :o)

KayCee said...

^^^

wait...are you a schizophrenic?

S-Preme said...

hahaahaha

certain types of people are funny,

kaycee knows what i mean

LOL

James said...

really? you should tell me then?

ayo S-Preme you was never shit, ya mother shoulda swallowed you! lame ass bitch!

S-Preme said...

so you gonna bite Big L and think you're fresh? you whack ass soft ass neutron ass scrub. Noone even hear yo pale ass, joe.

James said...

Touché mane... pat yourself on the back :o)

James said...

See you at the show :o)

Anonymous said...

lupefiascoblog.com

Anonymous said...

http://lupefiasco-lupend.blogspot.com/

KAYCEE SUCKS!!!

K. Denise said...

LMFAO! This shit is pure comedy.

FilipinaPrincess said...

james got thugged.
end of story.

love you, KayCee

Anonymous said...

kaycee > james

s-pREME said...

KAYCEE = SHITFACED

S-Preme said...

S-Preme = Me and not you, but nice try, once again....Kaycee's ACTUAL shit > you

James said...

kaycee is definitely greater than james, lol... weight-wise!

and who was talkin to filipina princess? you're a large ass too ain't ya? haha

ps: u can't "thug" someone online ya fuckin genius.

get $ 4 helping me find work said...

oh cool they are playing in my city.

is Lupe going to perform with them?

and I think this is the first time I've heard of a white tie event (I don't even think I have a white)

Anonymous said...

A mess :(